Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

του Σαββα McΡηδη

Ενας κύκλος και μια ευθεία, στο αντίστοιχο ντιμπέιτ για την πρωθυπουργία της γεωμετρίας:

- Εγώ είμαι κύκλος, δεν κάνω διακρίσεις, το κέντρο μου κρατάει την ίδια απόσταση από όλα τα σημεία που μου ανήκουν. Ψηφίστε το συνδυασμό μου "π & φ" για μια απόλυτη αρμονία.
- "π & φ" λέει, πφφφφφ... Εγώ είμαι ευθεία, οτι είναι να πω, το λέω στα ίσα, δεν κάνω κύκλους. Κάτι κυκλάκια σαν εσένα, τα εφαπτόνω από πίσω κι από μπρος.
- Πάρτο πίσω αυτό για να μη σου καρφώσω κανένα απόστημα!
Τα αίματα έχουν ανάψει, ο κύκλος αρχίζει να εκτοξεύει τόξα, ακτίνες, η ευθεία απαντάει με συντελεστές διεύθυνσης και παραμετρικές εξισώσεις, ώσπου πετάγεται ο παρουσιαστής:
- Σας παρακαλώ πάρα πολύ! Μέχρι και ο Ευκλείδης θα ντρεπόταν με τη συμπεριφορά σας! αχ+βψ+γζ+δ=0 !
- Τι θες να πεις; Απαντούν κι οι δύο ταυτόχρονα (απόδειξη ότι έιχαν κοινό σημείο).
- Θέλω να πω: Επίπεδο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου