Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Mana points

Η Σακινα μαζι με τις φιλες της, Μανια και Τανια, υποδεχεται τα παιδια της, τα βλασταρια της που επιστρεφουν ενα ενα για καλοκαιρι απο τις σπουδες.
Φτανει η κορη της Τακινα με το πλοιο, με 2 γκομενους 40ρηδες παραμασχαλα, να καπνιζει μπαφο.
-"Που σαι ρε μανα!" να λεει με βαριεστημενο υφος.
-"Κορη μου! Βλασταρι μου!" ολο χαρα η Σακινα να την αγκαλιαζει.

Φτανει η αλλη κορη της η Μακινα, να ακουει σε ενα στερεο στον ωμο ντους εξ μακινα (pun), να βριζει αισχρα ολους τριγυρω και να κλωτσαει παιδακια.
-"Ηρθα μανα, αφου με επρηξες, γ%$ω το σπιτι μου και ολους τους αγιους!"
-"Κορουλα μου! Σπλαχνο μου!" με λυγμους η μανα της ολο χαρα

Φτανει τελευταια η Μαρια (ξεμεινα), με μια μακρια φουστα, το μονο ορατο δερμα το προσωπο και τα χερια της, να βοηθαει εναν ηλικιωμενο να βγει απ'το καραβι, να μιλαει με το σεις και με το σας ξεχειλιζοντας αγαπη, καλοσυνη και προκοπη.
-"Πολυαγαπημενη μου μητερα, ποσο χαιρομαι που σε βλεπω!"
Μολις την αντικρυζει η Μακινα διπλωνεται στους πονους, και βογκαει πιανοντας το μαγουλο της.

Βλεπει αυτο το θεαμα η Μανια και ρωταει:
-"Μα τι επαθε η Σακινα , Τανια; Γιατι κανει ετσι που βλεπει την Μαρια";
-"Μα δεν καταλαβες, Μανια; Ειναι η φρονιμη της."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου