Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

τοστ


-Κυριε Μακη!
-Ναι, νεε εργαζομενε μεταναστη απο την Ινδια, γνωστε και ως Σεκρα;
-Κυριε Μακη, να αρχισω να βαζω στα τοστ τονο Ιαπωνιας, η να συνεχισω να βαζω απο το δικη σας παραγωγη.
-ΣΕΚΡΑ, τα εχουμε πει αυτα! Σου εχω πει, να συνεχισεις να φτιαχνεις τοστ με τον ΔΙΚΟ μου τονο. ΔΟΥΛΕΥΕ! Φτιαχνε τοστ, γρηγορα, σαν τον Νταφυ Ντακ απο τα Λουνυ Τουνς, τοσο γρηγορα! Η ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ, σαν ΤΡΕΙΣ Νταφυ Ντακ απο τα λουνυ τουνς, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΕΝΑΣ ΛΟΣΤΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ! ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ?!

-Οχι...Τι εννοειτε κυριε Μακη; Πειτε μου το συνοπτικα.
.
.
.

-Σεκρα τοστ τονου μου, ακομα. Σαν τρια Νταφυ, λοστο - στομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου