Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Σαπορτ γκρουπ

-Καλως ηρθατε στην ομαδικη θεραπεια. Εχουμε αποψε εναν σπεσιαλ ομιλητη.Παρακαλω, κυριε;

-Εχμ, ναι.Γεια σας, με λενε Χανς.
-Γεια σου Χανς! Γεια! Γεια , Χανς! Καλως ηρθες Χανς.

-Καλησπερα.  Ειμαι εδω στο σαπορτ γκρουπ αυτο, για να σας πω οτι αν το θελετε πραγματικα, θα πετυχετε τον στοχο σας.Αλλα ας αρχισω απο την αρχη.

Καταγομαι απο τη γερμανια. Απο μικρος ηθελα να γινω διασημος,  ειχα τα κλασικα κλισε ονειρα ενος μικρου παιδιου... για παραδειγμα ηθελα να εχω μεγαλες και τρανες περιπετειες, να να γινω αστροναυτης και να ταξιδεψω στο διαστημα και τετοια. Αλλα η πραγματικοτητα παντοτε ειναι σκληρη και βαζει εμποδια μπροστα σου.

Η μητερα μου με πεταξε εξω απο το σπιτι μικρο. Ημουν παμφτωχος, εκλεβα για να φαω κατι και ετσι απεκτησα ποινικο μητρωο. Δεν ειχα κανενα ιδιαιτερο ταλεντο εκτος απο την κλεψια και την παρανομια, και ουτε σε αυτο δεν καταφερνα να τη σκαπουλαρω.

 Μαλιστα επεσα τοσο χαμηλα ωστε να αναγκαστω να εργαστω σε γκεη πορνο για να τα βγαλω περα. Θυμαμαι τη φρικη σαν να ηταν χθες.Με ειχαν και εκανα στοματικο σε κατι τυπους με τεραστια πεη, και δεν μπορουσα να τα χωρεσω στο στομα μου οπως απαιτουσε η σκηνη.... Ο σκηνοθετης να φωναζει "Χανς βαλε το ολοκληρο στο στομα σου! " , "Μα δεν μπορω γκρλλλ" , "Ολο σου ειπα!!!!" ...

Κι ετσι ολα εδειχνα πως θα κατεληγα σε  αποτυχια και σε αυτο το επαγγελμα. Αλλα οπως σας ειπα αγαπητοι μου, το ονειρο σου αν το θελεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, θα το επιτυχεις.

 Στο τελος καταφερα να κανω deepthroat αυτα τα μονστερ κωκς. Εκεινη η στιγμη καθορισε πως το ονειρο μου θα γινει πραγματικοτητα και θα αλλαξει δραστικα. Οχι μονο εβγαλα αρκετα λεφτα για να αγορασω διαστημοπλοιο,  οχι μονο απεκτησα  ενα φετιχ για τριχωτους μεγαλους τυπαδες,  με αποτελεσμα να βρω  εναν και διασχιζουμε τον γαλαξια παρεα αλλα και διεγραψε για παντα τον παλιο μου εαυτο... Τον Χανς, που ουτε ενα 25ποντο καυλι δεν μπορουσε να μασαμπουκωσει.

Ο Χανς ειχε πεθανει.

Ημουν πια .... ο Χανς Όλο.


---

-Γιατι βαζεις τα ψαρια στις πριζες;;;
-Αφου ειναι φις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου