Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

πχιουτερ.κομ

-Ρε Σακη μπορω να μπω απο το λαπτοπ σου στο git μου;
-Ναι αλλα αποσυνδεσου πρωτα απ'το δικο μου λογαριασμο γιατι εχω ενα διαφορετικο προτζεκτ.

Παει να αποσυνδεθει, και τι να δει.Οι πληροφοριες λογαριασμου στο git του Σακη να ειναι σε μικροσκοπικη γραμματοσειρα.Παει να μπει στο github, ο browser να μικραινει σε μη ορατες διαστασεις. Παταει man git να δει μηπως υπαρχει σχετικη ρυθμιση, ολα να ειναι μικροσκοπικα!

-Ρε Σακη, τι γινεται με το git σου και ειναι ολα μικροσκοπικα;
Αρχιζει να κλαιει ο Μακης:
-Ασε Σακη, το εμαθα προχθες...
-Τι; Τι εμαθες;
-Εχω minigitιδα.




----------------







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου