Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

γιαρμαNoS

Ηταν ο Σακης στον πολεμο εναντιον των γερμανωνε.Μπαμ μπουμ και πιτσιου πιτσιου, η δημοι,Ρια του Σακη προελαυνει εντος εχθρικης περιοχης.
Φτανουν σε ενα μπανκερ του εχθρου, και μετα απο λυσσαλεα μαχη καταφερνουν να την understand.

Οπως οχυρωνονται εκει μεσα, ενας ετοιμοθανατος γερμανος γνεφει στον Σακη.Οπως πλησιαζει ο Σακης, του λεει:

-Σακη, δεν σε ξερω και δεν με ξερεις, τσβαχτεν. Ομως εχω διαπιστωσει πως ο πολεμος ειναι φριχτο πραγμεν και θελω να βοηθησω τον συνανθρωπο μου αυτες τις τελευταιες ωρες που μου μενουν, τσβουχτεν.
Νομιζετε πως κερδισατε αυτη την περιοχη, αλλα το αρχηγειο εχει μια πυροβολαρχιεν χημικων οπλων που εκτοξευει ολμους που μυριζουν κωλο.Η μποχα της κωλιλας ειναι τοσο φρικτη που θα πεθανετεν με φρικτους πονους τσβαχεντσβουχτεν.

-Και ποτε θα ανοιξουν πυρ;

-Δεν ειμαι σιγουρεν, αλλα οι τελευταιες πληροφοριες μας ελεγαν πως ισως ανοιξουν πυρ απο στιγμη σε στιγμη.

Τρεμοντας βαζει το χερι στην τσεπη ο γερμαNoS και βγαζει ενα πορτοκαλοχρυσο πετρωμα.

-Παρεν αυτο Σακεν... ειναι απο το προσωπικο μου κεχριμπαρι που σμιλεψα στα βουνα της ΒουρστενΜπανενΦραουγκστ.Τριψε το στα ρουθουνια σου και θα επιβιωσεις την φρικτη μυρωδια του κωλου.

Ο Σακης ηταν αναποφασιστος...ελεγε την αληθεια ο γερμανος αιχμαλωτος, ή ηταν ενα σαδιστικο τελειωτικο χτυπημα εκδικησης πριν το θανατο;Ακουγονταν μισοτρελα αυτα που ελεγε.

-Παρτο Σακεν, δεν υπαρχει πολυς χρονος.Ισως ανοιξουν πυρ με ολμους κωλου απο στιγμη σε στιγμη.

-Δεν ξερω... αυτα που λες μου φαινονται λιγο τρελα -

-I just met you, and this is crazy... but here is mein amber, so κώλμοι maybe.

εμπνευση: telling sister to "call me" if courier doesn't send the stuff before sunday.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου