Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

mass effect



Ηταν ο Commander Shepard, και-
Ωπα, δεν ξερετε ποιος ειναι ο commander Shepard?! die.
https://www.youtube.com/watch?v=nETxAJsD0N4

Τεσπα ο Σεπαρντ τα ειχε φτιαξει επιτελους με την Tali και ζουσαν τη ζωη τους ευτυχισμενοι. Οπως περνουσαν τα χρονια ομως η Ταλι αρχισε να διαπιστωνει πως τα πραγματα ειχαν ψυχρανθει. Ο Σεπαρντ ολο εφευγε μακρια σε αποστολες και εκανε μηνες να γυρισει, και οταν γυριζε μυριζε κατι περιεργα αρωματα, και γενικα ηταν σαν να εκρυβε κατι... Κατι πηγαινε στραβα.


Καποια μερα γυρναει ο Σεπαρντ απο μια "αποστολη" στο Yomamas Nebula.Η Ταλι αποφασιζει να δρασει.
-Σεπαρντ!
-Ταλι; Ελα Ταλι ματια μου ομορφα, τι κανεις;
-Αστα αυτα Σεπαρντ! Τι αρωματα μυριζω παλι;
-Αρωματα; Τιποτα, ετσι μυριζω απο τοτε που με ξαναεφτιαξε ο Σερμπερους.
-Εισαι μεγας ψευτης, Σεπαρντ. Τι κρυβεις εκει περα; Τι εχεις στα χερια σου;

Κατι κουνιουταν κατω απο τα γαντια στη στολη του Σεπαρντ.

-Δεν καταλαβαινω τι εννοεις, ετσι ειναι απο παντα Ταλι... Ξερεις οτι τα προσεχω πολυ και τα λατρευω.
-ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ ΣΑΝ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΟΣ ΓΚΕΘ! ΕΛΑ ΕΔΩ!

Κανει ενα αεροπλανικο η Ταλι, και με το ομνι-τουλ της σκιζει τα γαντια του Σεπαρντ... και τι να δει! Αντι για χερια, ο Σεπαρντ εχει δυο πουλια! Πτηνα δηλαδη!

-Σεπαρντ;;; Τι ειναι αυτα;

Ο Σεπαρντ να εχει δακρυσει.

-Ταλι, φως της ζωης μου, ξερεις ποσο λατρευω τα χερια μου... Ε λοιπον σου ειπα ψεματα. Εδω και καιρο εχω βρει ενα σπα, στο γαλαξια εκει λιγες στασεις του ηλεκτρικου πριν τον Πειραια, που το εχει ο Αντωνης ο αντρας της μπαρμπι ; Ναι, μπραβο, Αλφα Κεν ταυρου. Ε λοιπον μου ειπε για αυτο το σπα ο Σακαρους ο Βαλκαριαν, οτι κανει θαυματα. Παντα ηθελα ομορφα πουλια αντι για χερια, και εκει καταφεραν να εκπληρωσουν το ονειρο μου! Βρηκα δυο τρια στο ενεργειακο πεδιο λιγο εξω απο την ατμοσφαιρα του Αρη και πηγα και μου τα εβαλαν.
-Τι ειναι αυτα που λες Σεπαρντ; Εγω καθομουν και αγωνιουσα, μου ελεγες οτι πας να πολεμησεις τους Ρηπερς, που μου ειπες οτι δεν ειναι αντιγραφη απο το Φαηερφλαη, μετρουσα τις μερες και εσυ πηγαινες σε κεντρα ομορφιας γαμω το μπαηοτικ σου μεσα; Τι θες να πεις γαμω το ομνιτουλ μου;;;
-Θελω να πω....

Αγαπημενα χερια περιστερια... σπα , Ταλι, τα ταξιδια μου στα αστερια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου