Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

more

-Γεια σας, σας εφερα το νοικι.
-Ευχαριστω
-Η μαλλον, δωστε το μου πισω... Παρτε αυτο το νοικι καλυτερα.
-Γιατ-
-Η μαλλον οχι, παρτε αυτο.
-Μα καλα τι κανετε κυρια μου;
.
.
.
.
.
Αφου βρισκομαι στην θες αλλο νοικι.


---

Τραγουδι που αποτελει και συμβουλη προς την Φανη-Παλλη πετραλια, οταν σκεφτεται να αυτοκτονησει:

Πααααλληηη .....   τραααβα σκανδααααλη


---

-Τι εχεις ρε συνημιτονο;
-Ασε ρε ημιτονο, ολο βλακειες κανω, δεν μπορω να ειμαι σε κοσμο, νιωθω αβολα οτι θα με κρινουν..

-Μην αγχωνεσαι.Απλα να εισαι ο εαυτος σου.
-Γιατι;

-Γιατι ετσι.
-Τι γιατι ετσι; Γιατι να ειμαι ο ευατος μου ενω μπορω να ειμαι κατι καλυτερο;
-Just be cos.



---


-Ποιον μηνα θα μετρησουμε ποσα τέσλα βγαλαμε;
-Στο εχω πει 100 φορες, μετραμε την μαγνητικη ροη, οχι την ενταση του πεδιου.
-Οποτε μετραμε τα... τζουλ; Τον δεκεμβριο;
-no,βεμπερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου