Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

revival


-Γιατι βαζεις τα δαχτυλα σου στον κωλο αυτης της γριας;
-Για να ξεβαψω τα νυχια μου.Ξεβαφουν μονο με ass ετών.


---


Συναντιουνται δυο φιλοι:
-Γεια, που πας;
-Παω να αγωνιστω στους αγωνες αρσης βαρων.
-Τι συμπτωση!Κι εγω, θα αγωνιστω στο ζετε.Ωπ, μισο λιγο.

Βλεπει ενα περαστικο, και τον ρωταει.
-Γεια σας, θα κατσετε να σας γαμησω;
-Τι λετε κυριε μου ειστε τρελος;
-Μα θελω να αγωνιστω στο ζετε στην αρση βαρων!
.
.
.
-Καλα ρε εισαι τρελος; Τι κανεις εκει;
-Δεν καταλαβαινω τι εννοεις, τι - Ωπ, περιμενε!

Βλεπει αλλο εναν περαστικο.
-Καλησπερα σας ωραια μου κυρια. Να σας ριξω ενα; Θελω να αγωνιστω στην αρση βαρων, συγκεκριμενα στο ζετε.
-Φυγε απο εδω ρε!
.
.
.
-Ρε εχεις τρελαθει τελειως; Γιατι ζητας απο οποιον δεις να τον γαμησεις;
-Αφου σου ειπα, θελω να αγωνιστω στην αρση βαρων, στο ζετε.
-Ε και εγω θα αγωνιστω, αλλα δεν κανω ετσι.
-Ναι, αλλα κοιταξε εδω.
Βγαζει ο τυπας τα παπουτσια του, βγαζει τις καλτσες του, και στο δεξι ποδι να κρεμεται απο το μεγαλο δαχτυλο ενα καρτελακι που να λεει πανω "350 ευρω".


-Ε ενταξει, εχεις καρτελακι με τιμη. Ε και;
-Μα δεν εχεις ακουσει το πασιγνωστο ρητο;
-Ποιο ρητο;
-Οποιος εχει τιμη, γαμει για ζετε.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου