Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

μαηκλ τζακσον


Ηταν ο Μαηκλ Τζακσον, και οπως καθοταν νιωθει ενα δοντι του να κουνιεται.Το κουναει και τσουπ του πεφτει."Γαμωτο" λεει, "πειθω μου σε εχω Σατανα!".
"Περιεργο", σκεφτεται, αφου η απωλεια του δοντιου μετετρεπε το 'σ' σε 'θ' σε μερικες λεξεις μονο.Αποφασιζει να φωναξει την Annie για να τον βοηθησει.

-Annie! Wuuuhuuuuuu! Moooona!
-Μπουχουυυ, ελα μαηκλ, τι θελεις;
-Τιποτα Αννιε, τι εχειθ;
-Να, οπως ξερεις ειμαι λεσβια, και μου ειπαν οτι γενικα ειναι καλυτερα τα αιδοια που ειναι αρκετα ψηλα , κοντα στον αφαλο, και που τα χειλη δεν εχουν βγει προς τα εξω, δηλαδη ειναι προς τα μεσα. Τα λεγομενα "innies" , απο το "in". Οτι οσες τα εχουν και δεν εχουν δηλαδη "outies" , κανουν καλυτερη ζωη.
-Χμμ, μισο να φωναξω το φιλο μου τον Φερναντο Σαντος, να τον ρωτησουμε.Φερναντοοο!

Τον φωναζουν, και ερχεται ο φερναντο σαντος κλασικα στη μορφη ενος παντα, οδηγωντας το αμαξι του.Τους λεει:
-Ετσι ειναι πραγματι. Και οχι μονο αυτο.Εμενα η γυναικα μου που εχει τετοιο αιδοιο, δηλαδη τοποθετημενο αρκετα ψηλα και με innie , εκανε γιους που οχι μονο ειναι για παντα νεοι, αλλα εχουν και τις ιδιοτητες του φιδιου του βολντεμορτ απο το Χαρι Ποτερ.
-Σοβαρα;
-Ναι.

-Οποτε Annie, σου απαντησαμε στην ερωτηση σου;
-Δεν καταλαβα Μαηκλ, μου το λες συνοπτικα;

Τι να πειθ Annie... yeh, ευ ζην up innies.
panda-Santo-car νεοι son Naginis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου