Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

σασι



-Γεια σας, με στελνουν κατι φιλοι μου , θελουν να αγορασουν νεο σασι για το αμαξι.
-Μαλιστα κυριε.Εχουμε εδω ενα ωραιοτατο σασι, με κεραμιδογατο.Εδω πιο κατω ενα φανταστικο σασι απο ανθρακονηματα και γατα περσιας.Παρακατω βλεπετε ενα γυαλιστερο σασι με αιγυπτιακη ατριχη γατα...

-Ωπα μισο λεπτο.Οι φιλοι μου το θελουν χωρις γατα.
-ΧΩΡΙΣ ΓΑΤΑ; Μα ειστε τρελος κυριε μου; Θελετε να με καταστρεψετε; Ειναι αδικο να μου ζητατε κατι τετοιο!
-Κανετε λαθος κυριε...

Σασι ζηταν διχως γατιιι, και οχι αδικαααα
---

Αρχαιος ελληνας που εγραφε μουσικη για κωλους;

Ωδη σε ass

---

Ο Σακης περιμενει τον Μακη να ερθει με το σκαφος του να τον παρει στο λιμανι.
Ερχεται, και οπως πλησιαζει τη μαρινα αρχιζει ο Μακης να φωναζει
"ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ! ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!
ΖΗΤΩ ΤΟ ΛΑΟΣ! ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ! "

-Ρε Μακη τι κανεις εκει;
-Παρκαρω το σκαφος ρε Σακη.
-Και γιατι φωναζεις αυτα τα πραγματα;
-Πλευριζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου