Μάκη μπορείς να μου εξηγήσεις τι σε έπιασε και δίνεις στην αράχνη σου να διαβάζει φιλοσοφία,
λογοτεχνία και κάθε λογής επιστήμη σε ακαδημαικό επίπεδο;
-Μα είναι φυσιολογικό, Σάκη.Δεν σου είχα πει πως θέλω να φτιάξω ιστό λόγιο;

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

εργατο ραππερς



Ειναι καμια 100στη εργατες και κανουν σταση εργασιας, επειδη θελουν αυξηση των μισθωνε τους. Επειδη δεν εχει λαικο αντικρυσμα ο αγωνας τους, αποφασιζουν να απευθυνθουν σε εναν ραππερ, του χωρου, να φτιαξει ενα ασμα χτυπητο και βαρβατο και αγωνιστικο για να ενημερωθει ο κοσμος ερθει με το μερος τους.

Στελνουν μεηλς λοιπον σε ρεητζ εγκενστ δε μασην, στον μπουτς ραηλη, στα μεθυσμενα ξωτικα, αλλα δεν απανταει κανεις. Ξαφνικα ομως, τους ερχεται μια απαντηση απο εναν ραππερ που δηλωνει αναρχομαρξιστης και κουμμουνι, και λεει πως ευχαριστως θα φτιαξει μια ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ, για το δικιο του αγωνα των εργατωνε.

Ολο χαρα αι εργαται, και φτανει η στιγμη της αποκαλυψης: θα παιξει το ραπερονι το κομματι λαηβ μπροστα σε πολυ κοσμο!

Αρχιζει η συναυλια, περιμενουν οι εργατες με δακρυα στα ματια, και αντι να βγει κανενας σοβαρος, δικος τους, αγωνιστης και ταπεινος, βγαινει.... το μαλακιστηρι ο TUS! Αρχιζει να κρωζει με τη σιχαμενη φωνη του:

♪♫♪♪♫
Γιο, γιο! Σας γαμω! Οι εργατες ειναι για τον μπουτσό,
αντιπροσωπευώ, το μεγαλο κεφαλαιό,
ειμαι αυτό, το στοιχειό το καπιταλιστικό
ειμαι ο TUS, βγαζω λεφτό

εργατες, ειστε φλωροι
το χρημα μου το φερνει ενα βαπορι
ειμαι εγω, το ζεστο το μετρητο
ειμαι ο TUS, εργατες
σας γαμω
♫♪♫♫♪

τελειωνει η συναυλια, ο κοσμος ζητωκραυγαζει και οι εργατες κλαινε.

Πηγαινει μπακστεητζ μια αντιπροσωπεια απο τας εργατας να ζητησει εξηγησεις:
-Καλα ρε ΤΟΥΣ, γιατι μας το εκανες αυτο; Γαμω τη μανα σου.
-Γιο, αφου ειναι πια γνωστο, οχι πια μυστικο, απ'τα ματια εφυγε το πεπλό αντιπροσωπευω τον καπιταλισμο!
-Δηλαδη;;;;
-Θελω να πω, γιο:
.
.
.
.
.
.
.
τερμα πια στις αυταπατες. Ειμαι το κεφαλαιο. Ειμαι TUS, εργατες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου